Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Про стан роботи Чернівецької митниці ДФС із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2019 по 31.12.2019

02.01.2020

За період з 01.01.2019 по 31.12.2019 до Чернівецької митниці ДФС у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” надійшло 1 письмове звернення громадян через мережу Інтернет, що на 3 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року. Характеристика звернення: за видом – заява, за суб’єктом – індивідуальне, за статтю автора – звернення надійшло від чоловіка. Категорію та соціальний стан автора звернення не визначено. Громадянин звернувся з питання митної політики (порушення митнх правил, незаконне переміщення  товарів та транспортних засобів, інше). За результатами розгляду звернення переслано за належність відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», про що повідомлено заявника.

Упродовж звітного періоду 2019 року посадовими особами митниці здійснено 9 прийомів за зверненнями громадян з питань митної політики, з них щодо надання консультації з питань митного законодавства – 6, у справі про порушення митних правил - 3. Категорію авторів звернень не визначено, за соціальним станом звернулися: підприємець - 2, соціальний стан не визначено – 5, пенсіонер - 2. За результатами розгляду – надано роз’яснення. У аналогічному періоді 2018 року посадовими особами митниці здійснено 4 прийоми за зверненнями громадян.

Відповідно до ПКМУ від 12.08.2009 №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” (Урядова гаряча лінія) до митниці за дорученням керівництва ДФС України упродовж звітного періоду надійшло 25 звернень, зокрема, з наступної тематики: щодо розмитнення транспортного засобу, видачі картки відмови, нарахування єдиного збору, щодо затримки митного контролю, скасування штрафних санкцій, про перетин кордону, не отримання відповіді на звернення, у справі про порушення митних правил, з інших питань. За результатами розгляду звернень у строки, встановлені законодавством України, заявникам надано відповіді. Упродовж звітного періоду 2018 року до митниці за дорученням керівництва ДФС України надійшло 18 звернень. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено.

Упродовж звітного періоду на сервіс “Пульс” безпосередньо на розгляд до митниці надійшло 18 інформаційних карток зі зверненнями. Тематика звернень: щодо затримки митного оформлення, черги на митних постах та пунктах пропуску, щодо роботи органів ДФС. За результатами розгляду звернення опрацьовано у встановлені законодавством строки. У звітному періоді 2018 року на сервіс «Пульс» безпосередньо до митниці надійшло 52 звернення. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено.

На виконання вимог спільного наказу Державної фіскальної служби України та Державної митної служби України від 22 листопада 2019 року №757/39 «Про організацію роботи з розгляду скарг, що надходять до онлайн-системи «Скарги щодо роботи митниць ДФС» (далі - Наказ №757/39), у тестовому режимі запроваджено з 22.11.2019 розгляд скарг, що надходять до онлайн-системи «Скарги щодо роботи митниць ДФС» (далі - Система). Від початку роботи вказаного сервісу на розгляд до Чернівецької митниці ДФС надійшло 15 звернень. Більшість заявників звертались із проханням надати роз'яснення норм митного законодавства. За результатами розгляду звернень у строки, встановлені Наказом №757/39, до Системи внесено інформацію про результати розгляду звернень, одне зі звернень направлено на розгляд за належністю до іншого територіального органу ДФС. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено.

Додаткові матеріали