Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Про стан роботи Чернівецької митниці ДФС із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2019 по 30.06.2019

02.07.2019

Упродовж I півріччя 2019 року до Чернівецької митниці ДФС у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” письмові звернення громадян не надходили. За відповідний період 2018 року надійшло 2 письмових звернення громадян.

Упродовж звітного періоду посадовими особами митниці здійснено 4 прийоми за зверненнями громадян з питань митної політики, з них щодо надання консультації з питань митного законодавства – 1, у справі про порушення митних правил - 1. Категорію авторів звернень не визначено, за соціальним станом звернулися: підприємець - 1, соціальний стан не визначено - 3. За результатами розгляду – надано роз’яснення. У аналогічному періоді 2018 року посадовими особами митниці здійснено 4 прийоми за зверненнями громадян.

Відповідно до ПКМУ від 12.08.2009 №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” (Урядова гаряча лінія) до митниці за дорученням керівництва ДФС України упродовж звітного періоду надійшло 14 звернень, зокрема з наступної тематики: щодо розмитнення транспортного засобу, видачі картки відмови, нарахування єдиного збору, щодо затримки митного контролю, скасування штрафних санкцій, про перетин кордону, з інших питань. За результатами розгляду 11 звернень у строки, встановлені законодавством України, заявникам надано відповіді, 3 звернення (одне з яких дублетне) знаходяться на виконанні (термін не настав). Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. Упродовж звітного періоду 2018 року до митниці за дорученням керівництва ДФС України надійшло 4 звернення.

Упродовж звітного періоду на сервіс “Пульс” безпосередньо на розгляд до митниці надійшло 13 звернень. Тематика звернень: щодо затримки митного оформлення, черги на митних постах та пунктах пропуску, щодо роботи органів ДФС. За результатами розгляду звернення опрацьовано у встановлені законодавством строки. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. У звітному періоді 2018 року на сервіс «Пульс» безпосередньо до митниці надійшло 14 звернень.