Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Про стан роботи ГУ ДФС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2019 по 27.06.2019

01.07.2019

З початку 2019 року до ГУ ДФС у Чернівецькій області (далі – ГУ ДФС) надійшло 135 письмових звернень громадян, що на 53 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року (188 звернень), з них: 132 заяви (98%); 3 скарги (2%); 0 пропозицій (0%).

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються податкової політики (122 звернення – 90% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 11 звернень – місцеві податки, 57 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 5 звернень - проведення контрольно-перевірочної роботи, 7 звернень – реєстрація та облік платників податків, 9 звернень – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 6 звернень – консультації з питань податкового законодавства, 8 звернень – ЄСВ, 1 звернення – щодо виконання судових рішень, 18 звернень – інші питання, що належать до компетенції ДФС.

ГУ ДФС розглянуто 128 письмових звернень (95% від усіх звернень), по 7 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 83, вирішено позитивно – 23, відмовлено – 3, а 1 звернення повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян», 1 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З початку року надійшло 3 скарги, порівняно з минулим роком кількість скарг зменшилась на 2 одиниці (5 скарг у 2018). За результатами розгляду скарг на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС не підтвердились, відповідь надано своєчасно.

За січень - червень 2019 року до ГУ ДФС надійшло 3 повторних звернення (за аналогічний період минулого року не було повторних звернень) та 1 звернення неодноразове. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З початку 2019 року до ГУ ДФС надійшло 7 колективних звернень (за аналогічний період минулого року надійшло 3 колективних звернення). Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 10– пенсіонери (щодо заборгованості по податку на майно та ЄСВ), 9 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 8 - колишні працівники органів ДФС (щодо видачі довідки про заробітну плату), 121 - соціальний стан не визначено.

Звернень, від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Герої України, за звітний період не надходило.

Також не надходили звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту.

Протягом січня - червня 2019 року посадовими особами ГУ ДФС  проведено 36 особистих прийомів громадян. З них, проведено начальником ГУ - 12, першим заступником, заступниками начальника ГУ – 10, іншими посадовими особами ГУ - 14. Скарги під час особистого прийому громадян не заявлялись. 

Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання щодо фінансової податкової та митної політики.

За січень-червень 2019р. до ГУ ДФС на сервіс «Пульс» надійшло 7 звернень: 4 звернення – щодо роботи органів ДФС, 2 звернення – щодо перевірки суб’єктів господарювання та 1 звернення - щодо системи електронного адміністрування ПДВ. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 6 звернень.