Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Про стан роботи Чернівецької митниці ДФС із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2019 по 31.03.2019

01.04.2019

Станом на 01.04.2019 з початку 2019 року до Чернівецької митниці ДФС у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” письмові звернення громадян не надходили. За відповідний період 2018 року надійшло 1 письмове звернення громадян.

Упродовж звітного періоду посадовою особою митниці здійснено 2 прийоми за зверненнями громадян з питань митної політики (щодо надання консультації з питань митного законодавства). Категорію та соціальний стан  авторів звернень не визначено. За результатами розгляду – надано роз’яснення. У аналогічному періоді 2018 року посадовими особами митниці здійснено 3 особистих прийоми.

Відповідно до ПКМУ від 12.08.2009 №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” (Урядова гаряча лінія) до митниці за дорученням керівництва ДФС України упродовж звітного періоду надійшло 7 звернень, зокрема з наступної тематики: щодо розмитнення транспортного засобу, видачі картки відмови, нарахування єдиного збору, з інших питань. За результатами розгляду 6 звернень у строки, встановлені законодавством України, заявникам надано відповіді, 1 зі звернень знаходиться на виконанні (термін не настав). Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. Упродовж звітного періоду 2018 року до митниці за дорученням керівництва ДФС України надійшло 3 звернення.

Упродовж звітного періоду на сервіс “Пульс” безпосередньо на розгляд до митниці надійшло 9 звернень. Тематика звернень: щодо затримки митного оформлення, черги на митних постах та пунктах пропуску, щодо роботи органів ДФС. За результатами розгляду звернення опрацьовано у встановлені законодавством строки. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. У звітному періоді 2018 року на сервіс «Пульс» безпосередньо до митниці надійшло 5 звернень.