Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Про стан роботи Чернівецької митниці ДФС із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2019 по 31.01.2019

04.02.2019

Станом на 01.02.2019 з початку 2019 року до Чернівецької митниці ДФС у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” письмові звернення громадян не надходили. За відповідний період 2018 року надійшло 1 письмове звернення громадян.

Упродовж звітного періоду посадовою особою митниці здійснено 1 прийом за зверненнями громадян з питання митної політики (щодо надання консультації з питань митного законодавства). Категорію та соціальний стан автора звернення не визначено. За результатами розгляду – надано роз’яснення. У аналогічному періоді 2018 року особисті прийоми громадян посадовими особами митниці не проводились.

Відповідно до ПКМУ від 12.08.2009 №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” (Урядова гаряча лінія) до митниці за дорученням керівництва ДФС України упродовж звітного періоду надійшло 2 звернення з наступної тематики: щодо розмитнення транспортного засобу та видачі картки відмови. За результатами розгляду звернень у строки, встановлені законодавством України, заявникам надано відповіді. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. Упродовж звітного періоду 2018 року такі звернення не надходили.

Упродовж звітного періоду на сервіс “Пульс” безпосередньо на розгляд до митниці надійшло 6 звернень. Тематика звернень: щодо затримки митного оформлення, черги на митних постах та пунктах пропуску, щодо роботи органів ДФС. За результатами розгляду чотири зі звернень опрацьовано у встановлені законодавством строки, інші два знаходяться на виконанні – термін не настав. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. У звітному періоді 2018 року на сервіс «Пульс» безпосередньо до митниці надійшло 1 звернення.

Додаткові матеріали