Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Про стан роботи Чернівецької митниці ДФС із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2018 по 31.12.2018

02.01.2019

Станом на 01.01.2019 з початку 2018 року до Чернівецької митниці ДФС у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” надійшло 4 письмових звернення громадян, що на 12 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року (16), із них через мережу Інтернет – 1 (безпосередньо від громадян), поштою (безпосередньо від громадян) – 3. Характеристика звернень: за видами – 3 заяви, 1 скарга; за суб’єктом – 4 індивідуальні; за статтю авторів – 1 звернення надійшло від жінки та 3 – від чоловіка. Категорію та соціальний стан авторів звернень не визначено. У зверненнях порушено питання податкової та митної політики (порушення митних правил, митне оформлення (ввезення, вивезення) товарів та транспортних засобів, відмова у митному оформленні). За результатами розгляду 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України „Про звернення громадян”, на інші надано роз’яснення.

Відповідно до ПКМУ від 12.08.2009 №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” (Урядова гаряча лінія) до митниці за дорученням керівництва ДФС України упродовж звітного періоду надійшло 18 звернень з наступної тематики: з питань митної справи, щодо затримки митного контролю, щодо ввезення автомобіля, у справі про порушення митних правил, щодо розмитнення транспортного засобу, роз’яснення з питань митного законодавства та з інших питань. За результатами розгляду 11 звернень у строки, встановлені наказом ДФС України від 13.01.2015 №4 “Про затвердження Порядку організації роботи з розгляду звернень, що надійшли до Державної фіскальної служби України від державної установи “Урядовий контактний центр”, заявникам надано відповіді, два зі звернень знаходяться на виконанні (термін не настав). Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. Упродовж звітного періоду 2017 року надійшло 12 звернень.

Упродовж звітного періоду на сервіс “Пульс” безпосередньо на розгляд до митниці надійшло 52 звернення. Тематика звернень: щодо затримки митного оформлення, порушення митних правил, черг та роботи органів ДФС. Інформаційні картки опрацьовано у строки, встановлені наказом ДФС України від 12.07.2017 №475 “Про затвердження Порядку надання інформаційних послуг Контакт-центром ДФС” (із змінами). Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. У звітному періоді 2017 року на сервіс «Пульс» безпосередньо до митниці надійшло 24 звернення.

Додаткові матеріали