Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Про стан роботи Чернівецької митниці ДФС із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2018 по 31.10.2018

05.11.2018

Станом на 01.11.2018 з початку 2018 року до Чернівецької митниці ДФС у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” надійшло 2 письмових звернення громадян, що на 11 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року (13), із них через мережу Інтернет – 1 (безпосередньо від громадян), поштою (безпосередньо від громадян) – 1. Характеристика звернень: за видами – 1 заява, 1 скарга; за суб’єктом – 2 індивідуальні; за статтю авторів – 1 звернення надійшло від жінки та 1 – від чоловіка. Категорію та соціальний стан авторів звернень не визначено. У одному зі звернень порушено питання податкової політики, у іншому – порушення митних правил. За результатами розгляду 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України „Про звернення громадян”, на інше надано роз’яснення.

Упродовж звітного періоду посадовою особою митниці здійснено 4 прийоми за зверненнями громадян з питань митної політики (щодо митного оформлення товарів, митних режимів). Категорію авторів звернень не визначено, за соціальним станом – 3 підприємці, 1 громадянин. За результатами розгляду – надано роз’яснення. У аналогічному періоді 2017 року здійснено 1 прийом за зверненням громадянина.

Відповідно до ПКМУ від 12.08.2009 №898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” (Урядова гаряча лінія) до митниці за дорученням керівництва ДФС України упродовж звітного періоду надійшло 9 звернень з наступної тематики: щодо затримки митного контролю, щодо ввезення автомобіля, у справі про порушення митних правил, щодо розмитнення транспортного засобу. За результатами розгляду звернень у строки, встановлені наказом ДФС України від 13.01.2015 №4 “Про затвердження Порядку організації роботи з розгляду звернень, що надійшли до Державної фіскальної служби України від державної установи “Урядовий контактний центр”, заявникам надано відповіді, про що проінформовано ІДД ДФС України. Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. Упродовж звітного періоду 2017 року надійшло 11 звернень.

Упродовж звітного періоду на сервіс “Пульс” безпосередньо на розгляд до митниці надійшло 38 звернень. Тематика звернень: щодо затримки митного оформлення, порушення митних правил та черг. Інформаційні картки опрацьовано у строки, встановлені наказом ДФС України від 12.07.2017 №475 “Про затвердження Порядку надання інформаційних послуг Контакт-центром ДФС” (із змінами). Неналежного виконання функціональних обов’язків співробітниками митниці не встановлено. У звітному періоді 2017 року на сервіс «Пульс» безпосередньо до митниці надійшло 19 звернень.

Додаткові матеріали