Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Центр обслуговування платників Путильської ДПІ Вижницького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області

23.06.2013

Адреса ЦОП : 59100  Чернівецька область, смт.Путила, вул.Юрія Федьковича,35 схема проїзду  


 

Під’їзний шлях до адміністративної будівлі за адресою вул.Юрія Федьковича,35.  Місця для паркування знаходяться перед адміністративною будівлею

місце парковки

Графік роботи:

Понеділок – четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

п'ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Перерва на обід: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

Субота, неділя - вихідний

Координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання та надання допомоги відвідувачам ЦОП здійснює модератор за телефоном (03738) 2-22-74.

електронна адреса : cv.dpi2408@sfs.gov.ua

Інформація щодо створених телефонних ліній з питань роботи систем електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізацї пального в ГУ ДФС у Чернівецькій області

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційна картка

Бланк та зразок

заяви

1.

«Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків» (№ 1)

завантажити

завантажити

завантажити

2.

«Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта» (№2)

завантажити

завантажити

завантажити

3.

«Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків» (№3)

завантажити

завантажити

завантажити

4.

«Реєстрація реєстратора розрахункових операцій» (№4)

завантажити

завантажити

завантажити

5.

«Реєстрація книг обліку розрахункових операцій» (№5)

завантажити

завантажити

завантажити

6.

«Реєстрація розрахункових книжок» (№6)

завантажити

завантажити

завантажити

7.

«Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку» (№7)

завантажити 

завантажити 

8.

«Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність» (№8)

завантажити 

завантажити 

9.

«Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)» (№9)

завантажити 

завантажити 

завантажити 

10.

«Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань» (№10)

 завантажити

завантажити 

завантажити

11.

«Видача довідки про доходи» (№11)

завантажити 

завантажити

   завантажити

 

12.

«Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)» (№12)

завантажити 

завантажити 

13.

«Підтвердження статусу податкового резидента України» (№13)

завантажити

  завантажити

 

14.

«Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій» (№14)

   завантажити

  завантажити

  завантажити

15.

«Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій» (№15)

завантажити

  завантажити

  завантажити

 

16.

«Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» (№16)

завантажити

 завантажити

 завантажити

 

    Адміністративні послуги, для отримання яких у Головному управлінні ДФС в Чернівецькій області, можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:


Назва адміністративної послуги

 

Інформаційна картка

Зразок

заяви

1.

«Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання» (№19)

завантажити

завантажити

завантажити

3.

«Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями» (№20)

завантажити

завантажити

4.

«Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)» (№21)

завантажити

завантажити

5.

«Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами» (№22)

завантажити

завантажити

6.

«Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями» (№23)

завантажити

завантажити

7.

«Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)» (№24)

завантажити 

завантажити 

8.

«Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами» (№25)

завантажити 

завантажити 

9.

«Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями» (№26)

завантажити 

завантажити 

10.

«Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)» (№27)

 завантажити

завантажити 

11.

«Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами» (№28)

завантажити 

завантажити 

12.

«Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання» (№29)

завантажити 

завантажити 

13.

«Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання» (№30)

завантажити

  завантажити

 

14.

«Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання» (№31)

завантажити

  завантажити

 

 

Інші послуги та сервіси

1.Приймання вхідної кореспонденції.

2.Приймання податкової та іншої звітності.

3.Облік платників:

3.1.взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску,  об`єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;

3.2.реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

4.Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).

5.Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.

6.Надання консультацій з питань:

6.1.електронних сервісів;

6.2.податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за  дотримання якого покладено на органи ДФС.

7.Надання доступу до публічної інформації.

8.Надання послуг електронного цифрового підпису.