Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Центр обслуговування платників Кіцманської ДПІ Кіцманського управління ГУ ДФС у Чернівецькій області

23.06.2013

Адреса ЦОП : 59300,Чернівецька область, м.Кіцмань, вул.Українська,4   схема проїзду  





Під’їзний шлях до адміністративної будівлі за адресою вул.Українська,4. Місця для паркування знаходяться справа від адміністративної будівлі

місце парковки

Графік роботи:

Понеділок – четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

п'ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Перерва на обід: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

Субота, неділя - вихідний

   Координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання та надання допомоги відвідувачам ЦОП здійснює модератор  Мурга Олеся Василівна. Телефон (03736) 2-24-99.

електронна адреса : cv.dpi2406@sfs.gov.ua

Приймальня громадян: (03736) 2-37-46, факс (03736)2-19-61

Відповідальний працівник за доступ до публічної інформації та прийом громадян: (03736) 2-37-46

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:

    

 №

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків(1)

завантажити

завантажити

завантажити

2

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта(2)

завантажити

завантажити

завантажити

3

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (3)

завантажити

завантажити

завантажити

4

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (11-04)

завантажити

завантажити

5

Реєстрація розрахункових книжок (11-05)

завантажити

завантажити

 6

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (13)

завантажити

 завантажити
Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку-резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з  (14)  завантажити  завантажити

8

Внесення установи (організації) до Реєстру неприбуткових організацій та установ (15-01)

завантажити

завантажити

9

Перереєстрація установи (організації) у Реєстрі неприбуткових організацій та установ (15-02)

завантажити

завантажити

10

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (15/17-06)

завантажити

завантажити

 

11

Підтвердження статусу податкового резидента України (15/17-07)

завантажити

завантажити 

12

Реєстрація платника єдиного податку (15/17-08)

завантажити

завантажити

13

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку (15/17-09)

завантажити

    завантажити

14

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (17-01)

завантажити

завантажити  

 

15

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (17-02)

завантажити

завантажити

 

16

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (16)

завантажити

 завантажити

17

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (23-01)

завантажити

завантаж


Адміністративні послуги,
для отримання яких у Головному управлінні ДФС в Чернівецькій області, можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання

Назва адміністративної послуги

 

Інформаційна картка

Зразок

заяви

1.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (101)"*"

завантажити

завантажити

2.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (102)"*"

завантажити

завантажити

3.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (103)"*"

завантажити

завантажити

4.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання (104)"*"

завантажити

завантажити

5.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)(105)"*"

завантажити

завантажити

6.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)(106)"*"

завантажити

завантажити

7.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)(107)"*"

завантажити 

завантажити 

8.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання(108)"*"

завантажити 

завантажити 

9.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами(109)"*"

завантажити 

завантажити 

10.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами(110)"*"

 завантажити

завантажити 

11.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (111)"*"

завантажити 

завантажити 

12.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання (112)"*"

завантажити 

завантажити 

13.

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання(113)"**"

завантажити

  завантажити

 

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1.  Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами .

2. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді.

3. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримати доступ до мережі Інтернет через Wi-fi.

4. Надання податкових консультацій.

5. Надання доступу до публічної інформації.

6. Запис на прийом до посадових осіб.

7. Приймання вхідної кореспонденції.

8. Приймання податкової звітності.

9. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.