Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Консультують Чернівецькі митники

04.09.2019

Як визначаються критерії ознак підробки документів, які подаються контролюючому органу під час переміщення товарів та транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України?

Відповідно до ч.2 п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 № 8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Висновок про підробку документу може бути одержаний за результатами проведення відповідної експертизи. Проте, ч.3 ст. 53 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ) визначено, що достатньою умовою для запиту додаткових документів є виявлення в наданих документах ознак підробки. Контролюючий орган може дійти висновку про наявність ознак підробки тільки за результатом візуальної перевірки документів, які відповідно до ст. 335 МКУ подаються контролюючому органу під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України.

Таким чином, якщо копія документа не відповідає оригіналу, документи виконані на різних бланках, підпис, виконаний однією особою, має різний чи несхожий вигляд, відбитки печатки мають відмінності тощо, це викликає сумніви щодо автентичності цих документів.

Саме з метою спростування сумнівів, контролюючий орган може відповідно до ч. 3 ст. 53 МКУ здійснити запит додаткових документів.