Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт про надходження до Чернівецької митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 01.04.2019

01.04.2019

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Чернівецькою митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону.

Так, станом на 01.04.2019 з початку 2019 року до Чернівецької митниці ДФС надійшло 6 запитів на інформацію, у т.ч. поштою – 2, з використанням мережі інтернет - 4. В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону розглянуто запити: від юридичної особи – 2, від фізичної особи - 4. Запитувачі зверталися, зокрема, з проханням надати інформацію щодо здійснених митних оформлень транспортних засобів, щодо вилученого майна, про надання копій документів, щодо розмитнених автомобілів, щодо вакантних посад. За результатами розгляду відповіді на запити надано поштою або електронною поштою відповідно до вимог чинного законодавства України та у встановлені Законом строки.

 До уваги запитувачів!

З моменту набрання чинності Законом України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують на окрему увагу:

1. запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за правовими підставами, визначенням понять, формами, строком розгляду, змістом, вимогами оформлення, оплатністю тощо;

2. згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”;

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”;

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації

Додаткові матеріали