Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про надходження до Чернівецької митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 01.03.2019

01.03.2019

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Чернівецькою митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону.

Так, станом на 01.03.2019 з початку 2019 року до Чернівецької митниці ДФС надійшло 6 запитів на інформацію, у т.ч. поштою – 2, з використанням мережі інтернет - 4. В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону розглянуто запити: від юридичної особи – 2, від фізичної особи - 4. Запитувачі зверталися, зокрема, з проханням надати інформацію щодо здійснених митних оформлень транспортних засобів, щодо вилученого майна, про надання копій документів, щодо розмитнених автомобілів, щодо вакантних посад. За результатами розгляду відповіді на 5 запитів надано поштою або електронною поштою відповідно до вимог чинного законодавства України та у встановлені Законом строки, 1 із запитів знаходиться на виконанні (термін не настав).

 До уваги запитувачів!

З моменту набрання чинності Законом України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують на окрему увагу:

1. запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за правовими підставами, визначенням понять, формами, строком розгляду, змістом, вимогами оформлення, оплатністю тощо;

2. згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”;

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”;

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації

Додаткові матеріали