Територіальні органи ДФС
у Чернівецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про надходження до Чернівецької митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 01.01.2019

02.01.2019

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Чернівецькою митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону.

Так, станом на 01.01.2019 з початку 2018 року до Чернівецької митниці ДФС надійшло 42 запити на інформацію, у т.ч. електронною поштою (з використанням мережі Інтернет) – 12 (або 28,6 % від загальної кількості документів), поштою – 30 (або 71,4 % від загальної кількості документів). В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону розглянуто запити: від представника засобу масової інформації – 2 (4,7 % від загальної кількості документів), від об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 1 (2,4 %), від юридичної особи – 33 (78,6 %), від громадян – 6 (14,3 %). Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо вилучених товарів, вакантних посад, витрачених бюджетних коштів, щодо переміщення товарів, що містять об’єкти права інтелектуальної власності, щодо джерел походження доходу, щодо обсягів експорту та імпорту товарів, службових розслідувань, структури митниці, щодо території митниці, та іншу митну інформацію. За результатами розгляду відповіді на запити надано електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України та у встановлені Законом строки. Один із запитів у частині, що не стосується митниці,  направлено належному розпоряднику відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

До уваги запитувачів!

З моменту набрання чинності Законом України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують на окрему увагу:

1. запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за правовими підставами, визначенням понять, формами, строком розгляду, змістом, вимогами оформлення, оплатністю тощо;

2. згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”;

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”;

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації

Додаткові матеріали